Microsoft

Overal en altijd bij je bestanden? Het kan met Microsoft Office 365.

Met Office 365 kunt u snel aan de slag met Office, SharePoint, Skype for Business, Power BI, Project en Exchange.
Hoe zet u Office 365 strategisch in, en hoe zorgt u voor een succesvolle adoptie door uw medewerkers?

Stap 1: Bereid u goed voor

Zorg dat de ingebruikname van Office 365 strategisch in lijn is met uw bedrijfsdoelstellingen. Betrek mensen uit de business bij het project. Zo zorgt u ervoor dat de overgang voor de hele organisatie vloeiender verloopt. Dit zorgt ervoor dat u de meeste waarde uit dit platform kunt realiseren voor uw organisatie.

Stap 2: Office overal en altijd bij de hand

Op kantoor, thuis, of onderweg: uw vertrouwde programma’s altijd binnen handbereik. Met Microsoft Office 365 heeft u altijd automatisch de nieuwste versie van Office-toepassingen ter beschikking. En kunt u uw documenten altijd vanaf uw pc/Mac of uw iOS-, Android™- of Windows-apparaat in realtime met anderen delen.

Stap 3: Beheer, beveiliging en Adoptie

Beveiliging en beheer zijn gemakkelijker dan ooit tevoren met Office 365. Altijd de meest up-to-date security protocollen en 99.99% up-time garantie. Regel het functioneel beheer en de governance goed in, en zorg voor intrinsieke motivatie bij uw medewerkers om het nieuwe platform te blijven gebruiken.

Microsoft Office 365 geeft u meer flexibiliteit. Schakelen tussen samenwerken, in afzondering brainstormen, en telefonisch of met video overleggen is nog nooit zo makkelijk geweest. En precies die flexibiliteit is wat organisaties van vandaag nodig hebben. Flexibiliteit is een randvoorwaarde voor de innovatie die uw organisatie nodig heeft om relevant en competitief te blijven.

Microsoft Teams

In Teams vind je de tools en middelen die een goed presterende organisatie nodig heeft. Microsoft Teams integreert vergaderingen, tekstberichten en telefoongesprekken en brengt deze met de vertrouwde en handige Office-apps samen op een enkele, veilige locatie.

Communiceer een-op-een of in groepschats

Mensen werken op steeds meer verschillende manieren, en dat brengt communicatie-uitdagingen met zich mee. Met Microsoft Teams kunnen mensen zelf kiezen hoe ze communiceren: in een-op-een- of groepschats of in bredere gesprekken die het hele team kan zien.

Communiceer met context

Bedrijven zijn dynamisch. Leden, rollen, prioriteiten en doelen veranderen, en dat kan het volgen van gesprekken moeilijk maken. Microsoft Teams bewaart een communicatiegeschiedenis die niet afhankelijk is van de mensen die komen en gaan. Chats zijn ingedeeld in gesprekslijnen, wat betekent dat antwoorden op een bericht met het oorspronkelijke bericht worden gegroepeerd. Zo kun je eenvoudig meerdere gesprekken in een enkel kanaal volgen of nalezen.

Transparant informatie delen

Door communicatie in het team zichtbaarder te maken, verandert de cultuur in het team en kunnen collega’s beter samenwerken. In Microsoft Teams vinden discussies in kanalen plaats, waardoor alles georganiseerd blijft en de juiste context heeft. Zo is het ook makkelijker om informatie te krijgen en te delen.

Werk met bijna iedereen

Je kunt eenvoudig samenwerken met contactpersonen buiten je organisatie door ze via de gasttoegang in Microsoft Teams toegang tot bestaande teams en kanalen te geven. Mensen kunnen met hun privé- of zakelijk e-mailadres, zoals Outlook of Gmail, als gast aan Teams deelnemen en toegang krijgen tot teamchats, vergaderingen en relevante bestanden.

Integreer hosted telefonie met Microsoft Teams

Hoe zou het zijn als je vanuit Microsoft Teams ook met vaste nummers kunt bellen en gebeld kunt worden? Met Teams Direct Routing integreer je al het belverkeer en je voegt er telefooncentrale-functies aan toe.

Dagelijks bellen we met mobiele telefoons en apps, toch is de vaste telefoon niet weg te denken in de meeste kantoorsituaties. Vaste nummers, VoIP-telefoons en de bijbehorende telefooncentrales zijn blijvertjes in kantooromgevingen. We zijn altijd en overal bereikbaar, maar missen een centrale plek waar je communiceert en documenten maakt.
 
Dankzij de cloud werk je onderweg met Word en Excel en de samenwerkingsoplossing Teams. Deze app neemt de communicatiefuncties van Skype for Business over en voegt er nog een heleboel aan toe. Hiermee kunnen je klanten niet alleen gemakkelijk chatten, (video)bellen of hun scherm delen; ze maken ook in een handomdraai projectgroepen aan. Het integreert met Microsoft 365 waardoor ze nog efficiënter samenwerken. Met deze digitale gereedschaps-koffer hebben zij hun kantoor altijd bij de hand, maar die VoIP-telefoon staat nog steeds op hun bureau.


Klanten bellen onderweg met hun vaste nummer

In Teams Direct Routing krijgt elke medewerker een vast telefoonnummer in Microsoft Teams toegewezen. Zij kunnen daarmee bellen en gebeld worden, doorverbinden en ze hebben uiteraard een voicemail. Afhankelijk van de instellingen belt de klant uit met het algemene bedrijfstelefoonnummer of met zijn directe telefoonnummer. Je klanten beschikken zo over een geïntegreerde werkplek, zowel op kantoor als onderweg. Dat kan met een laptop, tablet of zelfs alleen met een smartphone.

Integratie van communicatie werkt efficiënter

Teams geeft je klanten vrijheid want het werkt op Windows, iOS, Mac en Android. Met Teams Direct Routing werken ze vanuit één digitale omgeving en hoeven ze niet meer te schakelen. In het scherm heb je de functies die je al kende van je smartphone en meer. Je ziet daar je belgeschiedenis, de voicemail, de doorschakelfunctie, het adresboek en je kunt daar bellers in de wacht zetten of toevoegen aan een gesprek.Integreer hosted telefonie met Microsoft TeamsDagelijks bellen we met mobiele telefoons en apps, toch is de vaste telefoon niet weg te denken in de meeste kantoorsituaties. Vaste nummers, VoIP-telefoons en de bijbehorende telefooncentrales zijn blijvertjes in kantooromgevingen. We zijn altijd en overal bereikbaar, maar missen een centrale plek waar je communiceert en documenten maakt.

Alle functionaliteiten van een volwaardige telefooncentrale

Met Microsoft Phone System bied je jouw klant de functionaliteiten van de telefooncentrale. Je kunt nu huntgroepen, auto attendant en wachtrijen instellen. Deze telefooncentrale mogelijkheden regel je binnen de virtuele centrale van Office 365. Natuurlijk wil jij je klanten helpen efficiënter te werken. Bied ze dan een upgrade naar Teams Direct Routing waarmee ze tijd besparen en nog handiger overal en altijd kunnen werken.

office365
teams-logo
microsoft-azure-500x500
SharePoint-logo